Normativa

L’Ajuntament d’Aitona, amb la col·laboració de les associacions del poble, organitza la 

XII Caminada Popular d’Aitona

Aquest any també serà en benefici del Centre d’Iniciatives Solidàries Àngel Olaran.

INSTRUCCIONS I NORMES

Inscripcions limitades.
 
Una vegada tancada la inscripció, les persones interessades a participar en l'activitat podran inscriure's el mateix dia.
 Les inscripcions del dia de la caminada (3 de març) estaran  limitades a l'aforament de l'activitat.

L'obsequi que es dona en finalitzar la caminada serà per les persones inscrites abans del dia 29 de febrer.

  • La sortida serà el  3 de març de 2024 a les 9.30 h davant de la Llar d'Infants, a la plaça del pavelló poliesportiu. L'entrega d'acreditacions començarà a les 8.30 h.
  • Hi ha previst que durant el recorregut hi hagi diversos punts d’avituallament de sòlids i líquids, així com punts d’assistència.
  • Tots aquells que necessitin abandonar la caminada abans de finalitzar-la tindran a la seva disposició mitjans per fer-ho.
  • El recorregut estarà degudament senyalitzat; s’ha de respectar i seguir el recorregut i si algú se’n surt, l’organització no se’n farà responsable. Els animals de companyia han d’anar lligats.
  • Els participants menors d’edat han d’anar acompanyats pels pares, mares o tutors.
  • Es demana que s’extremi la precaució en creuar la carretera, sobretot aquelles persones que acompanyin els menors.
  • Es recomana portar calçat i roba adequada.
  • Teniu diferents opcions d'inscripció: 
    • A l'ajuntament, 
    • via Internet a l'apartat d'inscripcions 
    • El mateix dia de la caminada al punt d'entrega d'acreditacions de 8.30 a 9.20 h
  • El preu d’inscripció és de 8 € anticipada fins el dia 12 de febrer, 10€ anticipada del 10 de febrer fins al 28 de febrer. I, el dia de la caminada, 3 de març, 12€. 
  • El termini màxim d’inscripció anticipada és el 28 de febrer de 2024. 
  • L’organització no es farà responsable de les persones que no estiguin inscrites.
  • És imprescindible passar pels controls de sortida i d’arribada per tal de recollir les credencials.
  • Si per qualsevol motiu la caminada no pogués celebrar-se aquest dia, es farà el dia 12 de març (no es faran devolucions).
  • Totes aquelles persones que no hagin passat pel 2n avituallament (al punt quilomètric 14) abans de les 12.30 h hauran d'agafar obligatòriament la ruta mitjana (no podran agafar la llarga per manca de temps per poder-la realitzar)
  • Vetllant pel medi ambient l'organització no donarà ampolles d'aigua als avituallaments, les quals seran substituïdes per garrafes d'aigua, per la qual cosa els caminaires hauran de portar gots o ampolles de casa. 
  • L’organització es reserva el dret a fer les modificacions que cregui oportunes.
  • El fet d’inscriure’s suposa l’acceptació de les normes.

Respecteu l’entorn natural del recorregut.
No l’embruteu amb les vostres deixalles.
Percentatge de camí de terra: 90%