Rutes

14/14 m
Desnivell: 88/108 m

Enllaç: CURTA

Començarem la ruta des de la plaça del pavelló poliesportiu passant per  la Torre d’en Quimet fins al riu. Una vegada allí seguirem el camí forestal en direcció a la Xopera del Matges, la  qual creuarem i ens endinsarem a la partida de les Bandes. Des d’aquest punt  retornarem cap al poble pel camí de Carratalà.

RUTA MITJANA:

Ruta Mitjana: 17 km
Dificultat mitjana
170/170 m
Desnivell: 88/217 m

Enllaç: MITJANA

En l’arribar al poble podrem optar per acabar la ruta curta anant cap al pavelló poliesportiu o seguir per la ruta mitjana i llarga que anirà en direcció a la Serra Llarga. Creuarem aquesta Serra i farem cap al camí de la Serra Brisa passant pel Pantà d’aigua del poble. Pujarem la serra i la tornarem a baixar per l’altre vessant on trobarem el 2n avituallament i la bifurcació de rutes.

RUTA LLARGA:

Ruta Llarga: 21 Km.
Dificultat
234/234m
Desnivell: 88/217

Enllaç: LLARGA

Des de la cruïlla dels camins de Xerei, Saidí i les Ànimes (2n avituallament) seguirem i recorrerem tot el camí de Xerei fins a trobar el camí de la Clamor, punt del qual tornarem cap a Aitona a través de la Serra de Montefiu fins a arribar a la plaça del pavelló poliesportiu.